• (iOS) Crazy Chef: Food Truck Game cheat code glitch kristali

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Chef: Food Truck Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crazy Chef: Food Truck Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheat code glitch kristali ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crazy Chef: Food Truck Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ova igrica je predobra

    Super

    Ova igra nije sjajna. Dolazite do određene točke u igri u kojoj ne možete proći niti jednu razinu čak ni uz pojačanja jer kupci ne dolaze dovoljno brzo i vrijeme ističe prije nego što stigne posljednja osoba. Tada možete pokušati ponovno i izgubiti srce i nastaviti dobivati iste rezultate bez obzira koliko ste brzi ili potrošiti dragulje ili pravi životni novac. Ne gubite vrijeme igrajući ovo.

    Crazy Chef: Food Truck Game आर्केड गेम uuq

    To je prva igra kuhanja koju sam ikad igrao.. međutim, ide sporo ili s vremena na vrijeme gubi signal... Ponekad čak i usred igre. To je jedina stvar. Osim toga, preporučio bih ga svakome. Moja majka ili moja pratetka. Za moju kćer ili dobrog prijatelja to je za sve uzraste.

    Oglasi se uopće ne zatvaraju. Moram deinstalirati jer neće zatvoriti oglase. Ažuriranje: kupio sam igru da zaustavim suludu količinu oglasa. Nije radilo. Pa nije puno pomoglo.

    Dobra igra na pocetku. Čini se da morate kupiti da biste krenuli naprijed. Igra se dosta ruši i frustrirajuće kada ste koristili pojačanje i morate ponovno igrati razinu nakon što ste je osvojili i igra se srušila. Razine je nemoguće osvojiti bez korištenja pojačivača. Oni će vam reći da je to brzo i konkurentno .... Da za njih pa kupujete stvari. Čini se da se svi žale na Japan. Hahaha čekaj dok stigneš u Italiju izvadi novčanik.

    volim ovu igru! jedino što mi se ne sviđa je ako slučajno dvaput udariš hranu, pa kažu da si je bacio, i to te tjera da počneš ispočetka. Ne sviđa mi se što moraju mijenjati pravila o tome!, i s vremena na vrijeme kad Igram svoju igru, glazba u pozadini zvuči jako loše, stvara smiješnu buku

    Fantastična igra, ali dalje uz razine borim se za dovršetak tempiranih razina... stoga zahtijeva više dragulja. Međutim, nemam dovoljno dragulja ni s gledanjem videa, pa se nađem u situaciji hvatanja 22

    stvarno uživam igrati ovo do jučer, već sam bio gotov u Japanu i završio sve faze, ali sada je zapelo! poruka o pogrešci nije uspjela povezati se s poslužiteljem i nastavljam se prebacivati između wifi-a i podataka, ali još uvijek ne koristim tako da sam prilično siguran da možda nije veza. molim vas pomozite mi to popraviti.

    Oglasi se neprekidno zamrzavaju i ne činite ništa da riješite problem.

    Sviđa mi se igra, ali sada kada igrate neko vrijeme, zamrzne se i morate izaći gubeći pojačanja, živote i morate ponovno započeti razinu. Nadam se da će se ovo uskoro popraviti

    Volite igru; međutim, trebalo bi postojati više načina za zarađivanje poticaja, novca i života. Kao prave mini igre. Također, novac za nadogradnju trebao bi biti dostupan za sljedeću zemlju po realnom tečaju.

    Neki nivoi su toliko izazovni da me toliko frustrira da gubim san. Bilo je to vrlo zabavno iskustvo, ali morate biti spremni suočiti se s mnogo frustracija jer ćete tu i tamo gubiti život i potrebna je vječnost da se vrati energija. Generalno, volim igru i jedva čekam koju ću zemlju sljedeće osvojiti :D

    Zašto se truditi skupljati novčiće nakon nadogradnje? Nisu upotrebljivi u drugim gradovima - što znači da svaki grad svaki put počinje od nule.

    tvoja aplikacija nastavlja da se slama i ne mogu igrati kako treba, volim igru jer je odlična igra, ali moram otvoriti aplikaciju nekoliko puta jer me stalno izbacujem, molim te popravi svoju aplikaciju

    Izgubiti

    Previše oglasa.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :