• (Android/iOS) CastleDefense : RaiseArcher krāpj neierobežotu skaitu primogēmu

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ CastleDefense : RaiseArcher ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ CastleDefense : RaiseArcher IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpj neierobežotu skaitu primogēmu ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ CastleDefense : RaiseArcher 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Tas nav slikti. Labs laiks.

    Laba spēle, mana vienīgā problēma ir tas, cik ilgs laiks nepieciešams, lai atdzimtu. Šķiet, ka jūs turējāt 9, līdz kaste vairs nelaida 9. Es esmu uz 299 viļņa

    Es pērku auto play neierobežoti. kāpēc līdz šim nekas nav bijis? Atgrieziet manu naudu vai piešķiriet man neierobežotu auto AIM Nowwww!!!

    Laba spēle. Gluda grafika. Bija dažas nelielas problēmas, kas tika nekavējoties atrisinātas. Paldies. Turpiniet spēlēt.

    izbaudi bezgalīgo. tik jautri

    Pārāk ilgi, lai iegūtu 99 999 999. Pārāk ilgs laiks līdz pirmajai reinkarnācijai

    Absolūti šausmīgs lietotāja interfeiss, spēle un daudz kas cits...

    Labi kādreiz nogalināt

    Man bija 3 dienas, lai sasniegtu stage300 un 999. līmeni, taču joprojām ir jāpavada vairāk laika, lai sasmalcinātu šo naudu un dārgakmeņus. Es saņēmu atlīdzību no uzdevuma, kad sasniedzu 999. līmeni, un saņemu tikai pusi no tā, lai iegūtu atdzimšanu 1. otram ir jāsasmalcina. ar savu. Bet tomēr ir ok spēlēt, lai nogalinātu laiku.

    Ēdienkarte nepazudīs? Posmi nesākas. Bonusu taimeris skaita atpakaļ pat tad, ja izvēlne nereaģē. Dažas spēles daļas ir (kā izskatās) japāņu valodā, bet citas daļas ir angļu valodā. Tas nav ļoti pulēts.

    10/10

    Pienācīga spēle un labs laika kavēklis. Vienīgā problēma, kas man ir, ir milzīgais lauksaimniecības apjoms, kas vajadzīgs vienādos līmeņos un priekšniekiem, taču es arī saprotu, ka uzņēmumam ir jāpelna nauda. Agrīna spēles virzība (pirms atdzimšanas 1) ir vētraina — viegli izdarāma, taču jūs ievērojami pārsteidzat savu ekipējuma tempu, vienkārši ņemot vērā līmeņus un zelta ieguvumu, tādējādi jūs atpaliekat par 3 aprīkojuma līmeņiem, kur jums vajadzētu būt.

    labi

    Es vēlos, lai tas darbotos mana tālruņa versijā 6.1

    Šī spēle satriec katru jūsu veikto kustību. Kekw

    Ļoti patīk šī spēle, tā ir jautra un laikietilpīga spēle, grafika un dizains ir diezgan vienkāršs, taču tas padara spēli tik jautru

    daudz slīpēšanas un jautrības spēlēt

    Ļoti patīkama spēle, bet pieslīpēšana, cilvēk.. katrai Atdzimšanai (prestižam) nepieciešamā slīpēšana ir nedaudz pārmērīga. Par slīpēšanu parasti nesūdzos, bet šis ir tikai un tas pats atkal un atkal, atkārtojot vienu un to pašu posmu ~500 reizes. Ir nepieciešams kāds veids, kā padarīt slīpēšanu mazāk atkārtotu. Var maksāt, lai paātrinātu procesu, bet es spēlēju f2p. Jebkurā gadījumā jautra spēle, domāju, ka citu sūdzību man vēl nav

    Nevar nekur no līmeņa atlases ekrāna

    Laba spēle laika pavadīšanai.

    성디펜스RPG:궁수키우기 حکمت عملی ded

    jauka spēle, bet, lūdzu, samaziniet atdzimšanas nepieciešamības līmeni, tas ir diezgan garš ceļš, lai veiktu atdzimšanu, kā arī spēļu kodus vai reklāmas kodus, kur tā var redzēt, pēc tam pievienojiet vairāk loku vai izveidojiet uzlabojumu līmeni, nevis izveidojiet to atbilstoši līmenim , pat pievienojot rakstzīmes, varat pievienot dažas

    Tas bija diezgan jautri. Tad mans progress tika izdzēsts

    Grind uz pirmo atdzimšanu ir smieklīgi. Smagas manipulācijas, lai maksātu naudu, lai uzspiestu pēdējo malšanu.

    성디펜스RPG:궁수키우기 Strategia pkd

    Kāpēc es nevaru pieteikties spēlē kopš šodienas? Atinstalējiet un pārinstalējiet, bet joprojām nevarat pieteikties... kāds risinājums?

    Nav slikti, bet mans strēlnieks pārtrauc šaut bezgalīgā priekšnieka režīmā

    Labi

    Mountain Climb 4x4 : Offroad Car Drive Corrida fel

    Spēle pat nesākas. Nospiežu Stage 1 un nekas nenotiek

    Man patīk šī spēle. Tas ir vienkārši un intuitīvi. Man šķiet dīvaini, ka apakšieroču kategorija vienmēr šauj tālāko ienaidnieku. Kas būtu forši, ir pamācība spēles sākumā.

    성디펜스RPG:궁수키우기 Strateji Oyunları kgxi

    Grūti progresēt, būt pirmajai atdzimšanai jau tik grūti, tagad cīnos par otro atdzimšanu. Gandrīz visas lietas jau ir maxed, bet es vēl nevaru izturēt posmu 180.

    Laba spēle, bet es nevaru iegūt rebirth 1 un tā tālāk. Ja ir kāds veids, lūdzu, sazinieties ar mums, lai es varētu piešķirt 5 zvaigžņu vērtējumu, nevis 3

    Òtimo

    Atjauninās pārskatu, tiklīdz būs nepieciešami atjauninājumi. Ikdienas dāvanas šķiet diezgan jaukas, taču tās nevar izmantot līdz atdzimšanai, kas šķiet mūžīgi. Ja dāvanās būtu arī zelts, tas būtu ļoti jauki.. un arī motivētu mani turpināt skatīties videoreklāmas.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :